Kdyz jsem se konecne vsechny nasly, dorazil i jeden z koordinatoru programu. Mluvi vyborne anglicky a neni chovanim typicky cinan. Sam kritizuje jejich chovani a pristup k zivotu. Jeden z mala dospelich tu vidi veci realne a vsima si veci kolem sebe. Skoda, ze takovych jsem tu zatim nepotkala vic :/.
Nasedli jsme vsichni na autobus a vydali se na vychod Shenzhenu, kde mela zacit nase celodenni prochazka kolem plaze. Musim uznat, ze vylet se opravdu povedl. Ucily jsme se s devcaty za pochodu zakladni cinska slovicka, odreagovaly jsme se a krasne se prosly. Cestou zpet jsme vsichni zastavili na jedne z nejznamejsich Shenzhenskych plazi, kde jsme se okamzite staly atrakci pro mistni. Jejich schovavani fotoaparatu na mirenych na nas me vytocilo do te miry, ze jsem skoncila u toho, ze jsem za nimi chodila a zacala si je fotit. Nechapali, ale brzy toho nechali. Povazuji to za uspech a hodlam to praktikovat casto ;D ... Jeste jsme s jednou nemkou postavily maly hrad, dala jsem si kokosaka a pomerne nabita energii, prestoze fyzicky znavena, jsem dojela zpet do apartmanu. (Psala bych domu, ale jako doma se tu necitim, proto neutralni nazev - apartman. Urcite jej budu jeste chvili pouzivat...). Navecerela jsem se, a prestoze mam day off, rozhodla jsem se vzit maleho kluka Kevina ven. Touzil jezdit na kole. Prekvapive byl poslusny a mohli jsme si vecerni prochazku a prolejzacky uzit. Zbytek vecer uz byl bohuzel horsi. Mama od deti me zacala ukolovat, a tak jsem ji musela vysvetlit, ze mam dnes volno, ze jdu brzy spat. Nebrala ohled a sla ke kadernici. Nechapu, jak nekdo muze byt tak nezodpovedny vuci vlastnim detem! Naprosty nezajem. Deti plakaly, chtely mamku a vypadaly vystresovane. Bylo mi jich lito, chvili jsme si povidaly, ale kdyz odbyla desata, nevydrzela jsem a vytocila jsem cislo jejich mamy. Oznamila mi, ze je to v poradku, at se jim za ni omluvim, ze je hned zpet - dorazila za 40 minut! Lhostejnost, nezodpovednost, nezajem, sobeckost! Ach jo, jdu se z toho vyspat :(
Na zaver bych jeste rada podekovala me mamince za peci a lasku, kterou nas jako deti oplivala a opliva dodnes! Dekuji :*
English: I would consider today's day as a neutral one. I went to a trip around one of the famoust beaches in Shenzhen. Walking around and getting to know some Chinees words was very helpful. I relaxed myself a little bit and I've got to know the other au pairs. Their experiences quite scared me, but I am hoping for best and that I can make it and figure out, how to live here for a while.
Anyway, whenever we got back to the main beach. People started taking pictures of us. Pretending they do something else. So I went and started taking photos of them. You should have seen them! :D they stopped...
After I got back home, I had dinner and I decided to take Kevin out (youngest one, 3 years old), because he really wanted to go cycling. It was suprisingly very good and I was happy about everything going so smooth.
Unfortunately things got changed in the moment, when the Mom of the kids started telling me things to do. I told her, it is my day off and that I am going to bed early today. (The kids normaly go at 21:30 - so late!!!) Well, the Mom just went away in some moment and finally I found out, that she went to a hairdresser. It was 21:45, when the kids opened my room and were crying and wanted their Mom. I talked to them and I tried to explain, that Mommy is coming later. After her not coming for quite long, I called her, where she is, she told me.. and added to tell sorry to children, that she is back in 10 minutes. It took her 40 minutes! Irresponsible, impassive, selfish! Gotta go to sleep it off :/
At the end, I would like to say Thank you to my Mom for all the care and love she gave us when we were little and even for all love and care she stills gives us, even we are grown up already! Thank you Mom :*







Žádné komentáře:
Okomentovat